Τι είναι ένα Τηλεφωνικό Κέντρο

Τα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρετούν τις ανάγκες διασύνδεσης πολλών τηλεφώνων μεταξύ τους. Από το 1880 και για πολλά χρόνια λειτούργησαν χειροκίνητα κέντρα. Το 1889 ο Almon Strowger, στο Κάνσας των Η.Π.Α., επινόησε το πρώτο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διασύνδεσης (ζεύξης). Τα αυτόματα ηλεκτρομηχανολογικά κέντρα εξελίχθηκαν στη συνέχεια στα αυτόματα ηλεκτρονικά κέντρα.

Πως θα με βοηθήσει στην Επιχείρηση μου

Μερικά από τα πολλά οφέλη ενός τηλεφωνικού κέντρου στην σύγχρονη επιχείρηση είναι:

  • αυτόματη απάντηση εισερχόμενων κλήσεων, δρομολόγηση,
  • μουσική ή ηχογραφημένο μήνυμα στην αναμονή, Voicemail (Τηλεφωνητής) ,
  • διασύνδεση με υποκαταστήματα ή το σπίτι,δυνατότητα εγκατάστασης τηλεφώνων έξω από το χώρο της Επιχείρησης. (Στο σπίτι του Ιδιοκτήτη - σε άλλη συνεργαζόμενη επιχείρηση. Τα τηλέφωνα αυτά που βρίσκονται έξω από την επιχείρηση επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό κέντρο μέσω internet και έχουν και αυτά όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα (δωρεάν κλήσεις κτλ)
  • διεπιλογικό σύστημα δρομολόγησης κλήσεων σε τμήματα,
  • φωνητικά μηνύματα διαφορετικά ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας, διακοπές κλπ (τηλεφωνητής: voicemail to email),
  • δωρεάν κλήσεις μέσω VoIP, μείωση κόστους κλήσεων προς σταθερά και κινητά
  • κονσόλα γραμματείας για ενημέρωση σχετικά με όλα τα εσωτερικά τηλέφωνα της επιχείρησης, αποστολή SMS σε κινητά,
  • Call Center,
  • διασύνδεση με Microsoft Exchange & CRM μέσω CTI ή κατευθείαν με το Outlook,δηλαδή δυνατότητα εγκατάστασης E-Mai server και εγκατάσταση ηλεκτρονικής ψηφιακής βάσης πελατών για διαχείριση πελατολογίου ,ραντεβού κλπ
  • συστοιχία Asterisk Server σε Cluster με failover switches για αδιάλειπτη λειτουργία, Στατιστικά και καταγραφή των κλήσεων (Free Online Reports),
  • Καταγραφή τηλεφωνικών συνδιαλέξεων,
  • IVR δρομολόγηση κλήσεων μέσω φωνητικών μηνυμάτων,
  • Fax Server ,chatroom για realtime επικοινωνία προσωπικού-διοίκησης κ.α
  • Σε περίπτωση αστοχίας ενός υλικού γίνεται αντικατάσταση μόνο του προβληματικού εξαρτήματος και όχι όλου του τηλεφωνικού κέντρου.
  • Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης μέσω internet. Σε περίπτωση δηλαδή που αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα οι διαχειριστές του κέντρου μπορούν να βοηθήσουν χωρίς να έρθουν στο χώρο της επιχείρησης.

Υπηρεσίες που σας παρέχουμε με την αγορά

Η εταιρεία CyberTel αναλαμβάνει:

  • Τη μελέτη των αναγκών την επιχείρησης σας για την εύρεση της βέλτιστης δυνατής λύσης
  • Την άρτια εγκατάσταση του νέου σας τηλεφωνικού κέντρου
  • Τη σωστή Παραμετροποίηση του σύμφωνα με την μελέτη αλλά και με τον τύπο μοντέλου και τις δυνατότητες του
  • Την εκπαίδευση σας στη χρήση του νέου προϊόντος για την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία του